Meta Journalism

Proofreading the first draft of history

Συμπτώσεις

with 8 comments

Πολλές φορές υπάρχουν εφημερίδες ή περιοδικά που συμπίπτουν στην ύλη, τις πιο πολλές φορές λόγω της επικαιρότητας. Πιο σπάνιες όμως είναι φορές που τα έντυπα συμπίπτουν χωρίς να υπάρχει θέμα επικαιρότητας. Για να το κάνω πιο κατανοητό. Είναι σπάνια περίπτωση να έχεις την ίδια μέρα άρθρο σε δυο διαφορετικά έντυπα για τα 108 χρόνια από την ίδρυση του Ολυμπιακού Κωλοπετεινίτσας, όπως βέβαια και για τον 1 μήνα από την κατάκτηση του Euro, ας πούμε.


ep.jpgsun.jpg
Μια τέτοια περίπτωση είχαμε χθες στα δυο ένθετα περιοδικά των εφημερίδων της Θεσσαλονίκης, στις «Επιλογές» της «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» και στο «SUNDAY» του «Αγγελιοφόρου». Έτσι λοιπόν, τελείως τυχαία, χθες και τα δυο περιοδικά το πρώτο στην σελίδα 19, καλύτερα στημένη, και το δεύτερο στην σελίδα 72 είχαν αφιέρωμα στον Χρίστο Μαντουλίδη που πριν από 1 μήνα κέρδισε ασημένιο μετάλιο στην Ολυμπιάδα Πληροφορικής. Το παλληκάρι σαφώς και δικαιούται προβολής και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την αξία του κατορθώματός του, το περίεργο βρίσκεται αλλού.

Σήμερα 11 Σεπτεμβρίου ξεκινάνε τα σχολεία. Χθες 10 Σεπτεμβρίου Κυριακή είχαμε διαφημίσεις για ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια. Ο κ. Χρίστος Μαντουλίδης είναι γιος του ιδιοκτήτη των «Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη» τα οποία χθες δεν είχαν διαφημιστική καταχώριση σε κανένα από τα δυο παραπάνω περιοδικά. Είναι γνωστό σε όσους ζούμε σ’ αυτή την πόλη και ασχολούμαστε μ’ αυτήν, ότι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων/γραφείο τύπου των Εκπαιδευτηρίων είναι η γυναίκα γνωστού δημοσιογράφου της πόλης ο οποίος έχει περάσει και από τις δυο εφημερίδες, το δε όνομά της είναι παρόμοιο με το επίθετο της δημοσιογράφου που υπογράφει το άρθρο στο «SUNDAY», αλλά πάλι αυτό μπορεί να είναι σύμπτωση.

Από την άλλη πάλι μπορεί απλά να είμαι κακοήθης. Έτσι και αλλιώς τον όγκο τον έχω.

Written by argos

11 Σεπτεμβρίου 2006 στις 8:47 πμ

Αναρτήθηκε στις Περιοδικά

8 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ton eixe synentefxi kai to «epsilon» kai malista 5-6 selides! Toso «donti» ehei o mikros???

    Hartnet

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 10:28 πμ

  2. Δεν ξέρω και φυσικά δεν το αποκλείω. Το δόντι στο οποίο αναφέρεσαι είναι πάντα σχετικό με το ποσό που μπορείς να δαπανήσεις. Αλλού σου κάνουν χάρη και αλλού σου στέλνουν τιμολόγιο.
    Πάντως αυτή η πληροφορία ενισχύει πιο πολύ την υπόθεσή μου.

    Argos

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 10:39 πμ

  3. Ta entypa pou anafereis eixan diafimisi ton ekpaideftirion poy les? Giati an eixan einai faneri i emmesi diafimisi an oxi tote mallon kati allo synbainei

    Hartnet

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 10:56 πμ

  4. Όπως λέω και πιο πάνω «…ιδιοκτήτη των “Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη” τα οποία χθες δεν είχαν διαφημιστική καταχώριση σε κανένα από τα δυο παραπάνω περιοδικά…»
    Αυτό που λες δεν ισχύει. Τα Εν λόγω εκπαιδευτήρια είναι πολύ γνωστά στην πόλη. Αυτό που λέω είναι ότ μου δίνεται η εντύπωση ότι τα άρθρα αποτελούν την διαφήμιση.

    Argos

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 11:08 πμ

  5. Pantos stis selides poy vlepw den anaferetai pouthena gia «ekpaideftiria Montoulidi», mono sto «E» to grafei, to leei monos tou o mikros.

    Hartnet

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 11:19 πμ

  6. Αυτο ακριβώς λέω. Τα εκπαιδευτήρια Μανουλίδη στην Θεσσαλονίκη είναι γνωστά. Δεν χρειάζεται να πει τίποτα, αρκεί να κάνεις τον συσχετισμό του ονόματος.

    Argos

    11 Σεπτεμβρίου 2006 at 11:23 πμ

  7. «Τα εκπαιδευτήρια Μανουλίδη στην Θεσσαλονίκη είναι γνωστά. Δεν χρειάζεται να πει τίποτα, αρκεί να κάνεις τον συσχετισμό του ονόματος.»

    – Ο συσχετισμός του ονόματος, από τον αναγώστη δεν αρκεί για να θεωρηθούν τα άρθρα διαφήμιση, έμμεση ή άμμεση…

    Με προβληματίζει η στάση σου, αν σκεφτείς πως σε κανένα από τα δύο άρθρα δεν γίνεται αναφορά του ονόματος του πατέρα του παιδιού, και ακόμα, ενω μας λέει πως άρχισε να ασχολείται με την πληροφορική στην τάδε τάξη του σχολείου, αποσιάζουν ατάκες του στυλ «μιας και στο σχολείο μας δίναμε μεγάλη βάση στην πληροφορική…» κλπ κλπ…

    Ο Βαγγέλης Μαντουλίδης είναι ένας πολλύ πλούσιος άνθρωπος. Αυτό δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι ένα κάθαρμα που χρησιμοποιεί την επιτυχία του γιου του για διαφήμιση…

    Tyxod

    2 Οκτωβρίου 2006 at 2:06 μμ

  8. Tyxod δεν χρειάζεται να είναι κάθαρμα ο πατέρας. Φτάνει να θεωρεί το γραφείο τύπου του ότι έτσι θα πετύχει την μέγιστη διαφήμιση.
    Παρ’ όλα αυτά δεν μου εξηγείς τις συμπτώσεις, ή έχεις εξήγηση;
    Έχεις γνωστούς στις εφημερίδες. Ψάξτο.
    Εγώ κάνω μια επισήμανση και «απορώ και …ξύνομαι».

    Argos

    2 Οκτωβρίου 2006 at 2:16 μμ


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: